De ce Playful

Experiența de peste 10 ani în domeniul educațional și în domeniul dezvoltării umane ne-a învățat să fim atenți la nevoile tuturor celor implicați în procesul educațional (copii, părinți, educatori, persoane suport) și să încercăm să răspundem acestor nevoi într-o manieră asertivă.

Mediul – al treilea educator

La Playful Learning, considerăm că mediul are o importanță crucială pentru dezvoltarea naturală a copiilor. Un mediu creativ și adaptat cu adevărat nevoilor lor de învățare reprezintă pentru noi al treilea educator al grupului.

În oferirea unui mediu stimulant ne ajută și curtea de aproximativ 3000 mp, curte amenajată în așa fel încât să stârnească interesul copiilor, căci interesul este prima condiție pentru învățare. Liber la explorare în natură, liber la învățarea experiențială, liber la joacă senzorială.

Playful People ca educatori

Copiii dezvoltă o înțelegere de sine și asupra lumii prin emoții și prin relațiile construite. Cei mai buni, iubitori și competenți educatori ai copilului sunt părinții. Conștienți de acest lucru, educatorii Playful (Playful People) îmbină îngrijirea empatică și afectivă cu profesionalismul și satisfac nevoile individuale ale copilului. A fi educator Playful este mai mult decât un loc de muncă pentru noi. Este o oportunitate să împărtășim pasiunea pentru o viață playful și, în același timp, să descoperim potențialul fiecărui copil.

Ne mândrim cu faptul că Playful People sunt empatici, grijulii, răbdători, asertivi și buni profesioniști. Pentru a fi așa, ne informăm și ne formăm continuu, fiind la curent cu noutățile din psihologia copilului, parenting, dezvoltare umană și educație. Ne place să spunem despre noi că practicăm o educație prin empatie, respect și pasiune.

Echipa Playful este formată din cadre didactice și cadre didactice auxiliare calificate (prin educație formală în domeniul pedagogiei și al psihologiei) și care implementează învățarea pe tot parcursul vieții. Participăm constant la cursuri despre predarea pe baza de atașament, neuroștiințe și neuroeducație, Cercul Siguranței, disciplină pozitivă, psihologia copiilor, metoda finlandeză Eu pot, tehnici actuale de predare-învățare-evaluare.

Desemnăm un educator de referință pentru fiecare copil, iar raportul este de 5/6/7 copii la un educator, în funcție de vârsta copiilor.

Astfel, avem grupe mici ca număr de copii (între 10 și 14 copii într-o grupă), tocmai pentru a ne putea concentra pe stilul și nevoile individuale ale copilului.

Educatorii Playful au ca prioritate crearea unor relații de încredere cu copiii aflați în grija lor. Atunci când copilul are încredere în educatorul său, procesul de învățare decurge natural și cu rezultate spectaculoase.

Facilitarea dezvoltării abilităților de viața

Fiecare copil este unic și noi celebrăm acest lucru încercând să valorificăm tipul de inteligență predominant al fiecăruia, dar și să stimulăm dezvoltarea plenară.

În fiecare zi, Playful Learning are o abordare echilibrată în ceea ce privește învățarea, asigurându-te pe tine, ca părinte, că al tău copil se simte bine și este în siguranță în timp ce se dezvoltă din punct de vedere social, emoțional, fizic și intelectual.

Dorința noastră este să le dezvoltăm copiilor abilități de viață. Programul nostru educațional este structurat și se concentrează (în funcție de vârstă) pe dezvoltarea abilităților de viață precum: a crede în propriile abilități, autodisciplină, curaj, responsabilitate, dorința de a coopera, comunicare și comunicare asertivă, rezolvarea problemelor, flexibilitate, respect pentru sine și pentru ceilalți.

Utilizăm principiile educației și disciplinei pozitive (limite blânde și ferme, abordarea greșelilor ca și oportunități de învățare, focus pe soluții, încurajări, absența recompenselor și a pedepselor, etc.) și credem în valorile învățării experiențiale.

Unul dintre obiectivele pe care le luăm foarte în serios este să le hrănim și să le stimulăm curiozitatea naturală a copiilor și astfel să îi ajutăm să fie mai pregătiți pentru școală.

povestea playful