Ti-ar placea sa ai un copil care sa isi dezvolte incredere in sine, sa stie cat este de special si sa stie ce sa faca atunci cand lucrurile nu merg conform planului?

Ti-ar placea sa invete autodisciplina, sa aiba abilitati de rezolvare a problemelor? Sa isi pastreze vie curiozitatea si sa isi dezvolte compasiunea?

Daca raspunsul tau la aceste intrebari este DA, atunci inseamna ca impartasim acelasi ideal educational.

Am creat Playful Learning Afterschool cu scopul de a oferi micilor scolari un context educational propice dezvoltarii abilitatilor „soft”, a abilitatilor de viata.

De multe ori, intrarea in scoala este asociata cu intreruperea jocului, cu lipsa acestuia din activitatile de invatare. Insa noi consideram ca invatarea prin joc constituie un aspect critic al copilariei si al dezvoltarii armonioase a micului scolar.

Jocul este activitatea care le permite copiilor sa intre in contact cu lumea din jurul lor, sa cerceteze, sa le dezvolte abilitati, dar si sa invete sa rezolve probleme. Cercetatorul Gardner este de parere ca jocul are o mare importanta in viata si dezvoltarea copilului si ca scopurile jocului reprezinta o cunoastere cât mai aprofundata a lumii, o gestionare cât mai eficienta a temerilor, factorilor stresanti si problemelor, o mai buna cunoastere a sinelui dar si a celorlalti.

La Playful credem in invatarea si prin joc si in crearea contextelor potrivite pentru dezvoltare.

Un program Afterschool de succes creeaza o balanta intre invatarea academica si invatarea non-formala adica invatarea prin descoperire, explorare si joc. Studiile din domeniul psihologiei si pedagogiei arata ca acele programe care includ atat componente academice cat si recreative sunt valoroase pentru dezvoltarea armonioasa a copilului.

Programul nostru Afterschool ofera elevului nu numai un loc sigur pentru joaca si invatare, ci si un context semnificativ in care poate invata comportamente adecvate prin interactiunea cu ceilalti.

Ne dorim tare mult sa le oferim copiilor care vin la Playful Learning la programul de afterschool un mediu primitor, un mediu in care sa se simta in siguranta si un mediu atractiv astfel incat sa ii incite la explorare si sa le mentina treaz interesul natural pentru invatare.

Tipurile de program si variante de abonament

Playful Afterschool – Program luni – vineri, 11.30 – 18.00

  • Abonament lunar
  • Abonament 2 saptamani pe luna
  • Abonament frecventa de 3 ori pe saptamana

Playful Online School & Afterschool – Program luni – vineri, 08.00 – 18.00

  • Abonament lunar
  • Abonament 2 saptamani pe luna

Vacante in timpul anului scolar – Program luni – vineri, 08.00 – 18.00

  • Abonament de 1 saptamana

Programul Playful Online School & Afterschool consta in

Le putem la dispozitie copiilor un spatiu primitor  in care acestia sa participe la scoala online.

Alaturi de ei se afla un pedagog care: se asigura ca activitatea online sa desfasoara fara perturbari, ofera suport tehnic elevului, se asigura ca acesta ramane focusat in sarcina.

In timpul pauzelor de la orele online copiii au parte de timp de relaxare, jocuri de miscare si exercitii de respiratie. Acestea au loc in interior sau in exterior (avem un spatiu exterior dedicat afterschool-ului de aproximativ 800 mp).

In cadrul acestor sesiuni urmarim dezvoltarea capacitatii de a ramane in sarcina, concentrarea si autodisciplina.

Pentru programul Playful Online School este nevoie de echipament de acasa (laptop si casti).

In timpul programului de dimineata se serveste si un mic dejun gustos si sanatos.

Programul educational Playful Learning Afterschool consta in

  1. Preluarea copiilor de la scoala

Copiii sunt preluati de la scoala de catre unul dintre facilitatorii playful.

  1. Activitati de relaxare si de Joaca libera in interior sau in exterior

  2. Servirea mesei de pranz

Masa de pranz o servim in regim catering si cuprinde supa si felul II. Pentru a avea o alimentatie corecta ne bazam pe un bucatar priceput si pe ingrediente proaspete si sanatoase.

Meniul este unul propus de nutritionist si nu contine zahar, prajeli, etc.

  1. Playful homeworks

Intervalul alocat temelor este impartit intre sesiuni de activitati si pauze ce cuprind jocuri de miscare si relaxare (in interior sau in aer liber). Copiii care inca nu au teme realizeaza activitati structurate specifice programei lor scolare.

Credem o astfel de structurare a programului ii ajuta pe copii sa se concetreze, sa isi mentina atentia si focusul in sarcini. Rolul exercitiilor de miscare in aer liber este acela de a mari capacitatea de concentrare.

Playful Reading este o sectiune importanta a acestui interval. Punem accent pe citit si importanta acestuia asa ca alocam zilnic timp pentru activitati care dezvolta si antreneaza abilitatile de citit.

  1. Real life projects

Playful Learning Afterschool isi doreste sa creeze un mediu, un context educational si experiente de invatare care sa le faciliteze copiilor dezvoltarea abilitatilor „soft” precum:

a crede in propriile abilitati, autodisciplina, incredere in sine si curaj, responsabilitate, dorinta de a coopera si contribui, abilitati de comunicare, abilitati de rezolvare a problemelor, automotivare de a invata, o stima de sine sanatoasa, flexibilitate, curiozitate, respect pentru sine si ceilalti, compasiune.

In cadrul acestei sectiuni din programul nostru zilnic, real life projects, punem in practica ce invatam, aplicam ceea ce scoala ne invata.

Astfel pregatim proiecte de invatare tematice, planificate pornind de la curiozitatea si interesele copiilor. Ne ghidam dupa interesele si ideile copiilor pentru a planui experientele de invatare.

  1. Atelierele playful

In fiecare zi a saptamanii avem planificat cate un atelier iar vinerea realizam mici sau mari excursii pentru a invata din lumea din afara after-ului sau a scolii sau pentru a exersa ce am invatat in timpul saptamanii la scoala si la after.

Luni: Playful English

Temele alese pentru orele de limba engleza sunt autocunoastere, comunicare si relationare, sanatate, mediul inconjurator.

Ca si celelalte activitati playful si orele de limba engleza presupun mult joc si activitati experentiale.

Marti: Playful psychology

Experienta dobandita in urma activitatilor de psihoterapie si consiliere psihologica ne-a aratat cat de important este ca sa existe preocupare pentru sanatatea mintala, alaturi de preocupare pentru dezvoltarea abilitatilor academice. Copiii la aceasta varsta intampina o serie de provocari (autocunoastere, schimbari fizice, relationarea cu ceilalti, relatia cu scoala si autoritatea, raportarea la propria persoana, limitele impuse, comparatia cu ceilalti si nevoia de acceptare, etc.). In cadrul atelierelor, playful psychology, ne-am propus sa ii echipam pe copii cu uneltele necesare sa faca fata provocarilor (exercitii pentru igiena psihica, moduri prin care sa identificam si sa gestionam gandurile negative, unelte prin care sa invatam sa traim in prezent si sa gestionam anxietate, instrumente pentru autonoastere, etc.)

Miercuri: Arta reciclata

Atat de multe lucruri minunate putem crea din ceea ce reciclam. Arta imbraca diverse forme, forme pe care ne-am propus sa le exploram in cadrul atelierului de arta reciclata.

Joi: Sport in aer liber 

O minte sanatoasa si un corp sanatos – relatii de interdependenta. Ca sa avem o minte sanatoasa este nevoie sa avem un corp sanatos, ca sa avem un corp sanatos este nevoie sa avem o minte sanatoasa.

Profitam zilnic de spatiul exterior echipat cu module de joaca care ne provoaca, insa joia facem si mai mult sport.

Vineri: Excursii – out in the world   

In cursul saptamanii ne exersam abilitatile intr-un mediu sigur – acela al afterschool-ului. Vinerea iesim in lume pentru a pune in practica ce am invatat sau pentru a invata lucruri noi.

De ce Playful Learning Afterschool

Experienta de peste 10 ani in domeniul educational si in domeniul dezvoltarii umane (activitati de psihoterapie, consiliere, programe psiho-educational) ne-a invatat sa fim atenti la nevoile tuturor celor implicati in procesul educational (copii, parinti, educatori, persoane suport) si sa incercam sa raspundem acestor nevoi intr-o maniera asertiva.

Iata de ce noi credem ca Playful Learning Afterschool reprezinta un mediu propice pentru copiii intre 6 si 11 ani:

  • Totul este gandit sub forma de activitati experentiale si interactive de invatare;
  • Petrecem mult timp in aer liber, intr-un mediu amenajat cu sisteme de joaca menite sa ne scoata din zona de confort si sa exersam diferite abilitati, dar si sa ne permita sa ne relaxam si sa socializam cu colegii;
  • Outdoor classroom – avem amanejat un spatiu in exterior, spatiu care permite realizarea temelor si a activitatilor de invatare, in aer liber;
  • Mediul interior si exterior stimulativ si menit sa incurajeze autonomia, dar care si permite relaxarea (dupa 4 ore de stat in banca este placut sa te intinzi pe saltele, pufuri sau canapea);
  • Focus pe dezvoltarea abilitatilor de viata;
  • Pedagogi care inteleg psihologia copiilor si nevoile acestora;
  • Proiecte tematice care pleaca de la interesul si curiozitatea copiilor;
  • Multe jocuri de miscare si activitati de relaxare;
  • Copiii de la afterschool au o curte separata de aproximativ 800 mp, amenajata cu sisteme de joaca proprii, sisteme la care doar ei au acces;
  • Crearea unui parteneriat educational intre afterschool si parinti. Aceasta punte permite participarea activa si implicarea directa a parintilor in ceea ce copiii lor invata;
  • Beneficiile unui afterschool in afara scolii: schimbarea mediului si posibilitatea de interactiune cu alti adulti si copii, accesul la diferite resurse materiale educationale, mediu amenajat pentru relaxare, joaca si invatare (nu avem constrangeriile unei Sali obisnuite de clasa).
Este important pentru noi sa ne cunoastem personal!
Daca noi si programul nostru ne potrivim nevoilor tale si ale voinicului tau, inscrie-te sau programeaza o vizita trimitand un email la contact@playfullearning.ro sau sunand la 0721 542 276.