De ce Playful

Experienta de peste 10 ani in domeniul educational si in domeniul dezvoltarii umane ne-a invatat sa fim atenti la nevoile tuturor celor implicati in procesul educational (copii, parinti, educatori, persoane suport) si sa incercam sa raspundem acestor nevoi intr-o maniera asertiva.

Mediul – al treilea educator

 La Playful Learning credem ca mediul este deosebit de important pentru dezvoltarea naturala a copiilor. Un mediu creativ si care raspunde realmente nevoilor de invatare ale acestora este la noi, cel de al treilea educator al grupei.

In oferirea unui mediu stimulant ne ajuta si curtea de aproximativ 3000 mp, curte amenajata in asa fel incat sa starneasca interesul copiilor, caci interesul este prima conditie pentru invatare. Liber la explorare in natura, liber la invatarea experentiala, liber la joaca senzoriala.

Playful People ca educatori

Copiii dezvolta o intelegere de sine si asupra lumii prin emotii si prin relatiile construite. Cei mai buni, iubitori si competenti educatori ai copilului sunt parintii. Constienti fiind de acest lucru educatorii Playful (Playful People) imbina ingrijirea empatica, afectiva cu profesionalismul si satisfac nevoile individuale ale copilului. A fi educator Playful este mai mult decat un loc de munca pentru noi. Este o oportunitate sa impartisam pasiunea pentru o viata playful si in acelasi timp sa descoperim potentialul fiecarui copil.

Ne mandrim cu faptul ca Playful People sunt empatici, grijulii, rabdatori, asertivi si buni profesionisti. Pentru a fi asa ne informam si formam continuu fiind la curent cu noutatile din psihologia copilului, parenting, dezvoltarea umane, educatie. Ne place despre noi sa spunem ca practicam o educatie prin empatie, respect si pasiune.

Echipa Playful este formata din cadre didactice si cadre didactice auxiliare calificate (prin educatie formala in domeniul pedagogiei si al psihologiei) si care implementeaza invatarea pe tot parcursul vietii (participam constant la cursuri despre predarea pe baza de atasement, neurostiinte si neuroeducatie, Cercul Sigurantei, disciplina pozitiva, psihologia copiilor, metoda finlandeză Eu pot, tehnici actuale de predare – invatare – evaluare).

Desemnam un educator de referinta pentru fiecare copil iar raportul este de 5 / 6 / 7 la un educator – in functie de varsta copiilor.

Astfel, avem grupe mici ca numar de copii (intre 10 si 14 copii intr-o grupa), tocmai pentru a ne putea focusa pe stilul si nevoile individuale ale copilului.

Educatorii Playful au ca si prioritate crearea unor relatii de incredere cu copiii aflati in grija lor. Atunci cand copilul are incredere in educatorul sau procesul de invatare decurge natural si cu rezultate spectaculoase.

Facilitarea dezvoltarii abilitatilor de viata

Fiecare copil este unic si noi celebram acest lucru incercand sa valorificam tipul de inteligenta predominant al fiecaruia dar si sa stimulam dezvoltarea plenara.

In fiecare zi, Playful Learning are o abordare echilibrata in ceea ce priveste invatarea, asigurandu-te pe tine ca parinte ca al tau copil se simte bine si este in siguranta in timp ce se dezvolta din punct de vedere social, emotional, fizic si intelectual.

Dorinta noastra este sa le dezvoltam copiilor abilitati de viata. Programul nostru educational este structurat si se focuseaza (in functie de varsta) pe dezvoltarea abilitatilor de viata precum: a crede in propriile abilitati, autodisciplina, curaj, responsabilitate, dorinta de a coopera, comunicare si comunicare asertiva, rezolvarea problemelor, flexibilitate, respect pentru sine si pentru ceilalti.           

Utilizam principiile educatiei si a disciplinei pozitive (limite blande si ferme, abordarea greselilor ca si oportunitati de invatare, focus pe solutii, incurajari, absenta recompenselor si a pedepselor, etc.) si credem in valorile invatarii experentiale.  

Unul dintre obiectivele pe care le luam foarte in serios este sa le hranim si sa le stimulam curiozitatea naturala a copiilor si astfel sa ii ajutam sa fie mai pregatiti pentru scoala.

povestea playful